Cpuidle i denerwujacy dzwiek

Autor: Jan Kozlowski (adres_at_w.sygnaturce)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 01:04:50 MET DST

Ostatnio bawie sie programem CPUidle. Nawet fajny -- z 50 stopni
temperatura spada do 37. Niestety program ten ma pewna dosc denerwujaca
przypadlosc -- mianowicie podczas dzialania z wnetrza kompa zaczyna
dobiegac denerwujacy dzwiek o dosyc wysokiej czestotliwosci... Doszedlem
do tego, ze jest on wtedy, kiedy procek znajduje sie w stanie spoczynku,
kiedy uruchomie np. Seti_at_Home -- znika. Podobnie podczas majstrowania w
Windowsie: kiedy klikam w okienka i procesor musi wykonac jakas operacje
to ow dzwiek jest przerywany. Da sie to jakos obejsc? Zalezy mi na ciszy,
bo nie dosc ze ten odglos jest bardzo denerwujacy nawet podczas
normalnego posiedzenia przed komputerem, to CPUidle ma spelniac swoje
zadanie glownie w nocy, a komputer stoi w tym samym pokoju, w ktorym
spie...
Ewentualnie prosilbym o nazwy innych programow o podobnej funkcji. Od
razu mowie, ze Vcool odpada -- nie instaluje sie u mnie "bo nie".

Dane o sprzecie:
Asus A7V8X-X, Athlon 1700+ krecony, Radeon 8500, sieciowka, dzwiekowka
Herculesa i karta TV Avermedia. Zasilacz Jedynie Sluszny, wiec nie
piszcie zebym zmienial ;)

Pozdrawiam

--
[=] http://resnick.da.ru   <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
[=] e-mail: avatar_at_data.pl <=> GG: 174363           [=]