Re: Skladam kompa - pytanko

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 22:58:46 MET DST

Przemek_Szrk wrote:

> przede wszystkim brak stabilnosc na podciagnietym procku.

Mam Epoxa na KT600, ale lepiej wyposażonego. Na kręconym procuy chodzi
100% stabilnie. Procesor trzeba tez odpowiednio podkręcić. Jak nie
chodzi stabilnie to trzeba obniżyć taktowanie. U znajomych działają
dwie 8KRAI i nie maja żadnych zarzutów.

> Na wartosciach nominalnych zachowanie spontaniczne w trakcie
> doinstalowywania bibliotek.. kompilacji.
> Baza oraclowa wykazywala objawy skrajnego wyczerpania ;).

To raczej kwestia pamięci i pozostałych podzespołów, a nie głównie
płyty. Nie rozumiem czemu tutaj płyta miałaby być najbardziej winna.

> Zestaw oparty na takiej plycie polecalbym do firmy.
> Tanio i bez problemow, ale dla uzytkownikow, ktorzy beda katować
> sprzet setką aplikacji od office po nagrywanie, proponowalbym cos
> z czym nie beda pozniej chodzic po serwisach. Szkoda nerwow.

U mnie wszystko działa w porządku. Nie musze latać po serwisach. U
znajomych też

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200