Re: Kupiłem LCD i...

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 22:50:27 MET DST

> Czyli LCD jest wart swojej ceny? Duża jest różnica w jakości obrazu analog
> DVI? Nie mówiąc już o funkcjonalności.
>
> Pozdrawiam

Czesc,

Ja bym sie juz nie zamienil na CRT.
Roznica pomiedzy analogowym a cyfrowym obrazem jest kolosalna.
W momencie kiedy w domu i w pracy mialem CRT to po wielu latach pracy i
zabawy z komputerem zaczalem miec problemy z oczami szczegolnie w sloneczne
dni. Teraz w domu i w pracy mam LCD i te problemy ustapily. A ponadto ta
ilosc miejsca na biurku :-))) no i rozmiar obrazu. 19 LCD >> 19 CRT

Generalnie polecam.

Pozdrawiam,
Andrzej.