Re: obraz na monitorze i tv jednoczesnie

Autor: litewind (litewind_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 22:39:44 MET DST

> Niestety - ta grafika ma tylko jeden RAMDAC wiec nigdy nie uzyskasz
> roznych danych wyyswietlanych na TV i monitorze. Aby temu zaradzic
> musialbys miec w przypadku nvidii od GF4MX w gore [podwojny RAMDAC].

Ja mam Ati 9100 i tam też jest tylko jeden RAMDAC ale mogę równocześnie
oglądać film na TV a ktoś pracować przy monitorze np w sieci lub oglądać
inny zupełnie film - jest tylko problem z dżwiękiem bo słychać oba naraz ale
to zrozumiałe.Dodam ze monitor podczas pracy na TV <oglądanie filmu> pracuje
z pełnym oświezaniem i duża rozdzielczością.

Jacek