Re: Czy wydajnosc HDD zalezy od tego jak i z czym jest podlaczony?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 21:08:15 MET DST

> No, teraz to czuje sie 100% utwierdzony w przekonaniu, ze robie
> dobrze kupujac zawsze tylko i wylacznie plyty Asusa na chipach Intela :-))

obojetnie czy asus czy abit ... czy cos tam ... intel to intel:)))

> A co do moim testow... spodziwalem sie, ze nie bedzie DUZEJ roznicy,
> ale kompletnie mnie zdziwilo, ze roznicy nie ma praktycznie ZADNEJ!
> Na listosc boska, przeciez na 1 tasmie podlaczylem dysk DMA-5
> oraz naped ZIP, ktory nie ma nawet DMA-1 !!!
> I co? I NIC !!! :-)

nowe plyty glowne maja to do siebie, ze jezeli nie uzywasz zadnego
urzadzenia to jest ono niekatywne i nie przeszkadza wogole w transmisji ...

zrob test o ktorym pisalem ... podlacz hdd (udma5) i cd-rom (przestaw tryb
na pio mode 4 bez dma) na jednym kanale ... przekopiuj jakas wieksza partie
danych i sprawdz czas ... pozniej to samo dla takich samych ustawien ale na
osobnych kanalach ...