Re: Czy wydajnosc HDD zalezy od tego jak i z czym jest podlaczony?

Autor: latet (latet_at_rr.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 20:55:12 MET DST

> 1 primo: masz nowa plyte glowna, nowe dyski, napedy cd wiec odpada bardzo
> wiele problemow zanych z przeszlosci (zrob test na plytce na VIA
(...)
> Czasy sie zmieniaja, ale to nie znaczy, ze mozna sobie calkowice olac
pewne
> zasady ... jezeli urzadzenia dzialaja poprawnie i szybko nie ma problemu,
> ale nie zawsze jest tak fajnie jak przy twoich testach ...

No, teraz to czuje sie 100% utwierdzony w przekonaniu, ze robie
dobrze kupujac zawsze tylko i wylacznie plyty Asusa na chipach Intela :-))

A co do moim testow... spodziwalem sie, ze nie bedzie DUZEJ roznicy,
ale kompletnie mnie zdziwilo, ze roznicy nie ma praktycznie ZADNEJ!
Na listosc boska, przeciez na 1 tasmie podlaczylem dysk DMA-5
oraz naped ZIP, ktory nie ma nawet DMA-1 !!!
I co? I NIC !!! :-)

latet