Re: Czy warto "wchodzić" w SATA?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 15:00:51 MET DST

Dnia 2004-04-20 14:07:11, indywiduum zwane *Michal Kawecki* wymodziło
przez port 119 co następuje:

[...]
> No popatrz - zawsze myślałem, że już w 8086 gdzieś trzeba było trzymać
> konfigurację BIOS-u, a tu taka niespodzianka... ;-).

Ano nie. Poza tym jaką konfigurację ?
Procesor wlutowany, pamięć asynchroniczna, brak RTC, żadnych haseł-
tylko elegancki kluczyk, wszystkie napięcia z góry ustalone, żaden Power
Managment, żadnego chipsetu, PCI, AGP czy innych świecidełek...
Kilka zworek i tyle. Prosta, elegancka maszyna ;)

> P.S. Przy okazji znalazłem bardzo fajną stronkę - PC Museum
> http://www.old-computers.com/museum/default.asp.

Piękne...
Zawsze miałem kolorowy monitor, ale zawsze też uważałem, że nie ma nic
bardziej profesjonalnego, niż czarny ekraz z migającym na zielono
prompt'em ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]