Re: Zepsuta plyta glowna?

Autor: McPluto (rambler_NoSpa_at_red.alpha.net.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 14:54:18 MET DST

> Mam komputer z plyta Abit BE6. Wczoraj po sesji przekladania kabelkow IDE przy
> nie odlaczonym zasilaczu (aczkolwiek nie wiem czy ma to cokolwiek do rzeczy)
> pojawil sie nastepujacy problem: komputer wiesza sie tuz po wyswietleniu okna z
> Biosem i napisaniu ze wykryl procesor (a przed podaniem ilosci RAM-u).
> Probowalem odlaczyc wszystkie kable IDE i dalej to samo. Nie wiem czy to ma
> jakis z tym zwiazek ale od pewnego czasu miewam tez problemy ze zle docisnietym
> RAM-em (ostatnio wymienialem kosci) co objawia sie przez nie wstawanie
> [...]

Wyjmij wszystko z płyty za wyjątkiem procka i grafy, przedmuchaj powietrzem sloty
pamięci i włóż JEDNĄ pamięć i odpal - jak nie pójdzie to zapodaj inną pamięć - jak
teraz pójdzie to pierwsza pamięć trochę klęka - jak dalej kicha to albo płyta
trafiona (za mocno wyginana przy wciskaniu - zimne luty np.) albo procek
walniętyt/zbyt ciepły itp.

--
Pozdrawiam,
Robs...