Re: POMOCY DRUKARKA COS NAWALILAA

Autor: Chinaski (niemaadresu_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 16:24:46 MET DST

Profile kolorów sprawdzałem ...wszystko gra ustawiałem nawet inne ale wciaż
to samo ,sterowniki zmieniałem kilka razy
może to winna tym razem tuszy???Uzywam Jet tec zastepczych co prawda nie
było z nimi problemów NIGDY...na stronie znalazlem informacje ze po długim
okresie czasu uzytkowania nalezy wimienic kardriż bo moze to byc jego wina a
moj byl kilka razy napelniany.No i wczesniej uzywalem programu służącego do
resetowania mikrokontrolerów w
kartridżach drukarek Epson,ale nie bylo nigdy takich problemów wszystko
zaczelo sie od tego ze drukowałem prace dla kobiety i w pewnym momencie druk
wygladal jak by brakowalo tuszu uzupelnilem tusze i obrazki wychodzily wtedy
niebieskie od tamtej pory mam ten problem:(
Pozdr.
Vch.