Re: Czy można bezkarnie zmienić wielkość jednostki alokacji? [OT]

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 13:35:18 MET DST

Użytkownik "wooz" <kamilch_at_o2.plSPAM> napisał w wiadomości
[...]
> Dysku nie zniszczysz ale ustawienia jednostki alokacji na 1 bajt nie
> ma sensu, no chyba, ze posiadasz na dysku same pliki o wielkosci
> nieprzekraczajacej 1 bajt. Wtedy nie tracisz miejsca na dysku na nie
> wypelnione klastry (gdy klaster ma 512 bajtow a plik ma powidzmy 30
> bajtow, to na dysku i tak bedzie zajmowal 512). Przy malej jednostce
> alokocaji rozrosnie Ci sie FAT i caly system plikow bedzie pracowal
> wolniej. Pomijajac wszystko nie wiem czy FAT32 wspiera jednobajtowe
> klastry...

Przepraszam z góry, nie jest to żaden personalny atak ;-) - ale po co
wypowiadać się na tematy, o których nie ma się zielonego pojęcia? Dla
zaistnienia na grupie? Już i tak coraz trudniej na niej o konkretne i
wiarygodne informacje, to po co jeszcze innym robić wodę z mózgu. . .

BP, MSPANC

/odpowiadając zmień px na pl/