Re: szukam klawiatury... ale...

Autor: Bartek Mądraszewski (ankietaatr_at_pocztakropkaonet.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 13:55:16 MET DST

Użytkownik "Flashi" <flashi_usun_to_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> Tomuś wrote:

<Q> > a piszesz bezwzrokowo?

<A> a ja pisze i bez problemu w ciagu tygodnia poltora przestawic sie
da na
> kazda klawiature ...
> po okolo 14 latach zmienilem z normalnej na ergonomiczna na okolo 2
miesiace
> (no coz mimo ze ergo to mnie rece bolaly :P a potem znowu na
normalna ale
> wlasnie z cienkim enterkiem i jakos tez bardzo szybko sie na niego
> przestawilem ...
> to naprawde nie jest problem

tia... a jak masz w domku płaskiego enterka, a w pracy 'L', oraz
dodatkowo klawiaturę z jakimś dziwnym układem francuskim (np aby użyć
cyferki trzeba wcisnąć również SHIFT, koło którego znajduje się ESC, a
w klawiaturce numerycznej namiejscu entera jest TAB) to już możesz
wszystko...

Pozdrawiam,
Bartek