Re: Skladam kompa - pytanko

Autor: MJB (mjb_at_ifactory.p_l)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 13:03:56 MET DST

Przemek_Szrk wrote:

> PS.
> Osobiscie odradzalbym zakup taniej plyty. To samo tyczy sie zasilacza.
> Te dwa elementy to szkielet Twojego kompa. Jesli on bedzie slaby,
> calosc moze zaczac sie chwiac.
> Nie mowie ze sa to kiepskiej jakosci komponenty, dzialają... i wlasciwie
> tyle moznaby o nich powiedziec.

Totez wybor obudowy (acochyba za tym idzie zasilacza) padl na Enlight.

Skoro juz wiem praktycznie wszystko to czas na grafike, ktora jak sie
okazuje tez musze wymienic. Moim warunkiem jest obsluga DirextX9
(czy 9.1? jesli sa takie). Dodatkowo dobrze by bylo gdyby jakosc
obrazu 2D nie byla gorsza niz na moim starym Banshee Blasterze.
Z tego co kiedys slyszalem karty z chipem nVidii maja slaba jakosc
2D, ktora rekompensuja spora wydajnoscia 3D. Z kolei Radeony sa
ponoc klopotliwe. Czy sa jakies godne polecenia karty z obsluga w.w.
i nienajgorsza jakoscia obrazu za kwote niepowalajaca? Czytalem, ze np.
Gaiward(?) produkuje karty o parametrach wyzszych niz zalecane przez
specyfikacje, po to, zeby mozna je bylo sobie podkrecac. Czy takie
podwyzszone parametry oprocz wplywu na podkrecalnosc maja przelozenie
na lepsza jakosc obrazu?

Pozdrawiam
MJB