Re: wybór NF2v KT6

Autor: t_harry (t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 23:10:57 MET DST

Użytkownik "Piotr Baszucki (SRWiA)" <bezspamu_holenderskie_at_aip.pl> napisał w
wiadomości news:c61euq$l17$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> MSI - cena karty tej firmy rozni sie zaledwie +-/ o 5-10 zl - nie widze
> sensu oszczedzac w tym miejscu. Wybralem te marke na chybil/trafil - jesli
> masz ochote zaproponuj cos od siebie w tej samej strefie cenowej.
Slyszalem,
> ze Radeony posiadaja lepsza jakosc obrazu - testy, ktore przegladalem nie
> wykazywaly duzych roznic - moze masz inne informacje, bardzo chetnie sie z
> nimi zapoznam bo jestem zielony w tym temacie.

spahire radeon 9200, bo bhyba taka teraz dasz rade kupic, wersja 64mb
spokojnie wystarczy

> ma
>
> Rada sklepikarza byla moim jedynym zrodelm informacji - dlatego zwrocilem
> sie o pomoc tutaj - dziwi mnie Twoj sarkazm.
> Do tej pory bylem przekonany ze do sluchania plyt wystarczy SB 1024 - nie
> mam sluchu idealnego i lepszego sprzetu nie potrzebuje - zreszta pytalem o
> wyzszosc chipsetow a nie kart i kodekow msx.

do sluchanai plyt "w miare i mp3" wystarczy kazda karta wbudowana, ten sb
tesz bedzie dobry - nie napisales co rozumiesz przez lepszy dzwiek - bo ja
np rozumiem przez to wyjscie cyfrowe

> zgadnij :)
> w tym przedziale cenowym mam wybor miedzy tymi dwoma napedami (mam jeszcze
> wiekowego teaca 8x), nigdy nie bylem przekonany do LG, dlatego porposilem
> rade.

ja bym zatrzymal teac, a jezeli musisz kupic to kup liteona, ja bym tak
zrobil - warto moze poczekac i wziac dvd+-rw

sa lepsze i tansze plyty
epox na kt600(w b dobrej cenie)
abit na nforce2

ja bym chyba nie bral msi - i nie mowie o firmie tylko o mozliwosciach i
cenie

przepraszam jezeli cie urazilem

--
pozdr