Re: wybór NF2v KT6

Autor: Piotr Baszucki \(SRWiA\) (bezspamu_holenderskie_at_aip.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 23:19:08 MET DST

Użytkownik "t_harry" <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl> napisał w
wiadomoœci news:c61f8d$1f2$1_at_opal.futuro.pl...

> spahire radeon 9200, bo bhyba taka teraz dasz rade kupic, wersja 64mb
> spokojnie wystarczy

ok :)

> do sluchanai plyt "w miare i mp3" wystarczy kazda karta wbudowana, ten sb
> tesz bedzie dobry - nie napisales co rozumiesz przez lepszy dzwiek - bo ja
> np rozumiem przez to wyjscie cyfrowe

na szczescie takich wymagan nie mam - ale zwroce na to uwage na przyszlosc.

> ja bym zatrzymal teac, a jezeli musisz kupic to kup liteona, ja bym tak
> zrobil - warto moze poczekac i wziac dvd+-rw

niestety teac nie ma burn&p i musze pilnowac sie przy nagrywaniu..do tego ta
juz wiekowa predkosc :(
odnosnie liteon'a - mialem podobna sugestie, dzieki!

> sa lepsze i tansze plyty
> epox na kt600(w b dobrej cenie)
> abit na nforce2
>
> ja bym chyba nie bral msi - i nie mowie o firmie tylko o mozliwosciach i
> cenie

dziekuje - przejrze ich parametry - MSI kierowalem sie glownie dobrymi
wynikami testow (2,3 miejsca) no i poniekad sentymentem do marki.

> przepraszam jezeli cie urazilem

nie ma sprawy

--
Pozdrawiam,