Re: wybór NF2v KT6

Autor: Piotr Baszucki \(SRWiA\) (bezspamu_holenderskie_at_aip.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 23:03:58 MET DST

> no ba, 5200 ma super jakos obrazu, zwlaszcza w dvi, no i dx9 sie przydaje,
> zwlaszcza ze karta jest za wolna na dx8...
> jakos obreazu bardzo dobra -duzo lepsza niz na jakichs radkach, no i
> klopotow ze sterami nie ma, noi koniecznie msi, bo to przeciez marka ze
> hej...

MSI - cena karty tej firmy rozni sie zaledwie +-/ o 5-10 zl - nie widze
sensu oszczedzac w tym miejscu. Wybralem te marke na chybil/trafil - jesli
masz ochote zaproponuj cos od siebie w tej samej strefie cenowej. Slyszalem,
ze Radeony posiadaja lepsza jakosc obrazu - testy, ktore przegladalem nie
wykazywaly duzych roznic - moze masz inne informacje, bardzo chetnie sie z
nimi zapoznam bo jestem zielony w tym temacie.

> no ba
> przy porzadmnym modemie zewnetrznym pewnie i z 200% zwlaszcza spada na
> radeonach, ale na msi i tym shitowym fx bedzie dobrze, ale ty pewnie masz
> porzadnego zoltrix winmodema wiec cie nie dotyczy problem,

mam siec radiowa...
A sa to nie moje slowa dotyczace spadku wydajnosci, dlatego prosilem o
opinie byscie sie do nich ustosunkowali w jakis sposob.
co masz na mysli piszac shitowy? ktora karta bylaby lepsza do zastosowan
2d - podpowiedz mi ;)

> jak sklepikarz
> polecal to warto pomyslec, wiadomo, po co ci sound storm np, skoro masz sb
> live 1024 i w via lepszy glos, chociaz z drugiej strony nie wiem czy msi
ma
> sound-storm - w koncu to taka topowa plyta topowej firmy...

Rada sklepikarza byla moim jedynym zrodelm informacji - dlatego zwrocilem
sie o pomoc tutaj - dziwi mnie Twoj sarkazm.
Do tej pory bylem przekonany ze do sluchania plyt wystarczy SB 1024 - nie
mam sluchu idealnego i lepszego sprzetu nie potrzebuje - zreszta pytalem o
wyzszosc chipsetow a nie kart i kodekow msx.

> do tej konfiguracji tylko LG, nie taka padaka jak liteon i bardzo dobrze
> plytki lamie, gwarancja i solidna marka(a dlaczego tutaj juz nie chcesz
> msi??)

zgadnij :)
w tym przedziale cenowym mam wybor miedzy tymi dwoma napedami (mam jeszcze
wiekowego teaca 8x), nigdy nie bylem przekonany do LG, dlatego porposilem o
rade.

> to ja ci dam linka:
> www.google.pl

dziekuje, ale nie traktuj mnie jak osoby uposledzonej - nie zwracalbym sie z
prosba o konkretne linki gdyby zadowolila mnie ilosc infomacji uzyskana z
wyszikiwarek.

> i dam ci tesz rade - moj post mial ton ironiczny, wyrzucasz swoje
pieniadze
> i jezeli chcesz zrobic ZLY zakup to nikt ci nie bedzie zabranial, ale tesz
> nikt na grupie ci nie napisze pochwal jaki to super sprzet - bo drogi i
> slaby...

Nie prosilem o pochwaly tylko propozycje - chetnie rozwaze i Twoje..jesli je
przedstawisz...

--
Pozdrawiam,
Piotr Baszucki (holenderskie_at_aip.pl)