Re: PC nie widzi

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 22:58:07 MET DST

w wiadomości: 458d.00000c02.40840e8d_at_newsgate.onet.pl , użyszkodnik "
arti100 "
 podając adres arti100WYTNIJTO_at_op.pl spłodził(a) co następuje:

> Witam
> Czy ktoS spotkał się z takim zjawiskiem. Mój PC nie widzi napędów tj.
> DVD i Nagrywarki. Rano poprostu włączyłem kompa i chciałem coś
> wypalić a tu nie ma nagrywarki w oknie mój komputer. Nadmieniam,że
> nic nie robiłem. W menadzerze urządzeń przy napędach jest znak ? i
> info w oknie stan urządzenia System Windows pomyślnie załadował
> sterownik urządzenia dla tego sprzętu, ale nie może odnaleźć
> urządzenia sprzętowego. (Kod 41)

W oknie mój komputer to raczej nie widzi system a nie PC
To czy PC widzi napędy sprawdzisz w biosie a nie oknie mój komputer.

A najlepiej weź jakąś botowalną płytke z Linuxem urochom i sprawdź

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/