Re: PC nie widzi

Autor: Artur Marianski (artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 22:01:09 MET DST

W artykule 458d.00000c02.40840e8d_at_newsgate.onet.pl,
niejaki(a): arti100 z adresu <arti100WYTNIJTO_at_op.pl> napisał(a):
> Witam
> Czy ktoS spotkał się z takim zjawiskiem. Mój PC nie widzi napędów tj.
> DVD i Nagrywarki. Rano poprostu włączyłem kompa i chciałem coś
> wypalić a tu nie ma nagrywarki w oknie mój komputer. Nadmieniam,że
> nic nie robiłem. W menadzerze urządzeń przy napędach jest znak ? i
> info w oknie stan urządzenia System Windows pomyślnie załadował
> sterownik urządzenia dla tego sprzętu, ale nie może odnaleźć
> urządzenia sprzętowego. (Kod 41)
> Proszę o pomoc.
> Pozdrawiam
> arti100

Witam rowniez.
A czy te napedy byly na jednej tasmie ?
Moze wystaczy wyciagnac tasme, popsikac kontaktem i wpiac z powrotem ?
Jesli nie, to sprobowac z inna tasma.
BTW: W BIOSie napedy sa wykrywane czy nie ?

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *