Re: Do osob ktore maja dysk dłuzej niż 6 miesiecy

Autor: BoBs (bobs_at_interia.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 15:20:29 MET DST

Użytkownik "Marcin I." <m.i_at_beztegotxtpoczta.fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Szymon Osiecki" <mooscimol_at_wytnijto.o2-pl> napisał w
wiadomości

> A masz dysk samsunga 80Gb dluzej niz 6 miesiecy ?

Ja mam, a w zasadzie firma gdzie adminuje. Maja 5 dyskow
40GB, 4 dyski 20GB - oczywiscie mowa tu tylko o samsungach.
Wszystkie cichutki, zimne i szybkie - nie sa wylaczane (cale komputery)
od kilku miesiecy. Nic sie nie dzieje - zero problemow. Natomiast
piec dyskow Seagate 120 GB (7200 obr.) w serwerze plikow, dzialajace
od kilku miesiecy non-stop - gorace sa az tak ze wiatraki typowo
serwerowej obudowy ledwo, ledwo wyrabiaja sie.
Sam jestem zaskoczony wydajnoscia i ogolnie bardzo dobra kondycja
samsungow!!!

Pozdrowienia
BoBs