Re: jak zbudowa? superkomputer?

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 15:14:05 MET DST

radosc <radosc_at_gotivo.com> wrote:
> A marzy mi si? osiem klastr?w athlon?w. Zastosowanie to monta? video. Zanim
> jednak zaczn? (o ile zaczn?) to chcia?bym wiedzie? czy je?li by to dzia?a?o
> pod kontrol? windowsa 2003 to obs?uga program?w by?a by podobna czy raczej
> jeden thread (dajmy na to rendering z premiere) korzysta? by tylko z jednego
> procesora. Jak to dzia?a w praktyce? Mia? kto? do?wiadczenia?

Masz na mysli aby stworzyc jedna wirtualna maszyne z tych kilku? Trudne
zagadnienie; pod linuxem jest cos takiego ale rezultaty bywaja rozne (w
zaleznosci od zastosowanej sieci); utkwilo mi w pamieci ze raczej
przecietne.
Jesli juz to kazdy komputer pracuje na wlasna reke a ew. przez siec sie
synchronizuja (ty zrob ta klatke, ja tamta). Oczywiscie potrzebna tutaj jest
bardzo szybka siec o malych opoznieniach.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com