Re: jak zbudowa? superkomputer?

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 17:51:51 MET DST

w wiadomości: c60jat$di8$2_at_srv.cyf-kr.edu.pl , użyszkodnik " Lukasz
Goralczyk "
 podając adres lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com spłodził(a) co następuje:

> Masz na mysli aby stworzyc jedna wirtualna maszyne z tych kilku?
> Trudne zagadnienie; pod linuxem jest cos takiego ale rezultaty bywaja
> rozne (w zaleznosci od zastosowanej sieci); utkwilo mi w pamieci ze
> raczej przecietne.
> Jesli juz to kazdy komputer pracuje na wlasna reke a ew. przez siec
> sie synchronizuja (ty zrob ta klatke, ja tamta). Oczywiscie potrzebna
> tutaj jest bardzo szybka siec o malych opoznieniach.

Wcale nie jest potrzeba
Ale napewno nie da się na tym zmontować filmu ze ślubu ;)))
jeszcze się nie spotkałem z przypadkiem żeby ktoś próbował montowac film na
klastrze
Poprostu nie ma to uzasadnienia ( żadnego ;))) )
Klaster ew do zatosowań renderingowych lub podobnych.
Niech lepiej zainwestuje w porządną kartę Video , komputer dual proc , i
macierz RAID
a nie zastanawia się jak zbudować klaster z kilku komputerów ;))))
Wybieranie się z motyką na ksiązyc jest wyzwaniem .. ale strzelanie do muchy
z armaty jest idiotyzmem ! ;)))

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/