Re: zdejmowanie radiatora z GeForce2 MX400

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 14:40:24 MET DST

monikaipatryk_at_op.pl wrote:
[ciach]
> W zasadzie to nie zalezy mi na bolcach (obciecie). Tylko jak je obetne nie
> bedzie odwrotu :).

Trzeba sporej sily zeby je wyciagnac. Jesli juz pojda na straty to mozesz
probowac dosztukowac z bolcow od plyty glownej (raczej nie podejda) albo
zastapic srubkami z nakretkami (trzba pamietac o plastikowych podkladkach).
Pojedyncze srubki mozna np. kupic w OBI albo podobnym markecie. Troche
inwencji majsterkowicza :) . Mozesz tez przymocowac radiator gumkami
recepturkami, ale trzeba co jakis czas wymieniac bo sie guma starzeje i
pekaja (byc moze z dentki bylyby trwalsze).

Milego dnia.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com