Re: zdejmowanie radiatora z GeForce2 MX400

Autor: monikaipatryk_at_op.pl
Data: Mon 19 Apr 2004 - 11:26:01 MET DST

> [ciach]
>
> Musisz miec dobra pensete albo male kleszczyki (kombinerki), o ile pamietam
> od spodu trzeba mocno scisnac ten bolec i rownoczenie trzeba go wyciagnac.
> Napewno sie da bo sam wyjmowalem te polce. Jesli nie zalezy Ci na tych
> bolcach to polecam ich uciecie kleszczykami do ciecia, jesli takich nie masz
> to mozesz sprobowac ucinaczka do paznokci albo ucinaczka do skorek przy
> paznokciach.
>
> --
> Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
> http://lukasz.goralczyk.com

Sproboje
W zasadzie to nie zalezy mi na bolcach (obciecie). Tylko jak je obetne nie
bedzie odwrotu :).
Czy ktos z czytajacych uzywa chlodzenia pasywnego na GF2 MX400 64MB . Chce tam
zalozyc (przykleic bo mam troche zdekompletowany) Zalman NB32J (niebieski) i
zadnego wiatraka.
Lukasz Bardzo Dziekuje za odpowiedz
Pat