Re: rozbudowa komputera

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 14:17:10 MET DST

Użytkownik "antonina" <a_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego? Nie zauważyłeś wstępnego zdania?

Dlatego, że pokażę Ci podobne pytanie...

Czy chcąc mieć telewizor kolorowy mozna jakoś rozbudować stary
czarno-biały? Czy może trzeba stary wyrzucić, a kupić nowy?
Odpowiedź jest taka - koniecznie trzeba wyrzucić stary na najbliższym
śmietniku zanim zakupi się nowy.

Dobra, a teraz serio. Nie można rozbudować karty graficznej, nie można
rozbudować dysku (ewentualnie można kupic drugi), procesora też nie można
itd...
Rozbudowa komputera jest możliwa, ale do pewnego stopnia i polega na
wymianie danego elementu na nowy, lepszy.
Np. procesor możesz kupić szybszy od tego, który masz obecnie, ale tylko
tak szybki jaki obsluguje płyta główna. Czyli może się zdarzyć że jakaś
nowość nie pójdzie na reszcie starego sprzętu.

BTW - mam ttylko nadzieję, że Twój post to nie prowokacja trola, bo
zajeżdża jak najbardziej