Re: rozbudowa komputera

Autor: Pe.Ka (crxn1972_at_tnmrgn.cy)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 14:17:10 MET DST

Dnia 04-04-19 13:22, osoba przedstawiająca się jako "antonina" napisała
co następuje:

> Mam - może - dziwne pytanie, ale nie znam sie na tym:

Ja też się nie znam ale na tyle na ile się nie znam spróbuje odpowiedzieć :)

> jeśli chce sie powiększyć pamięć operacyjną to mając np. 256 MB mozna
> dołożyc drugie 256 - nie trzeba wyrzucać tej pierwszej pamięci i kupować

Jeśli masz wolną dziurę na drugą kość pamięci to tak. Chyba że płyta tyk
512 MB nie obsłuży. Patrz w dokumentacji.

> nowej większej. Czy daje to to samo co pamięć 512MB?

Nie wiem nie znam się :)

> Czy w ten sam - mniej więcej sposób - można rozbudować inne elementy np.
> kartę graficzną, procesor, dysk ; czy w tych wypadkach przy rozbudowie
> trzeba kupować cały nowy element a stary po prostu wyrzucac?

Sprecyzuj pytanie bo ja to rozumiem jakbyś chciał/a dodać drugą kartę
graficzną (zdaża się że można - patrz dokumentacja płyty), drugi
procesor (zdaża się że można - ptarz dokumentacja płyty), drugi dysk
(prawie zawsze można - patrz dokumentacja płyty).
Jesli z dokumentacji wynika, że możesz dołożyć do dokładasz a jak nie to
wymieniasz stare na nowe i stare do gablotki na pamiątki.

Pozdrawiam

PS. Ja rozumiem że sie nie znam ale jak może się nie znać ktoś kto używa
poczty (w domyśle pracuje) firmy oferującej profesjonalne rozwiązania
teleinformatyczne to nie rozumiem ;)

--
     _|_|_        //\   Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl     //\