Re: rozbudowa komputera

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac_at_tnij.go2.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 14:14:30 MET DST

> ">
>
> Dlaczego? Nie zauważyłeś wstępnego zdania?

A jakże, zauważyłem. I dlatego po prostu wyraziłem zdziwienie.
Alternatywnie musiałbym przyjąć że trollujesz i cię opieprzyć :)
Widzisz, IMO nie można zadawać pytań o tak niskim poziomie, bo to
sugeruje odpowiadającemu że jego odpowiedź nie będzie zrozumiała czy
pożyteczna, po prostu nie przyswoisz. Z drugiej strony, dziś, w
czasach łatwego dostępu do wiedzy zgromadzonej w internecie,
zadawanie takich pytań świadczy o podejrzanej niechęci do
zamodzielnego jej zdobywania. Tak czy owak, jak już powiedziałem, nie
dowierzam ci do końca że naprawdę ci zależy na rzeczowej odpowiedzi.

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***