Re: Czy warto "wchodzić" w SATA?

Autor: ceka (cykuta_at_poczta.fm)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 13:54:39 MET DST

Rafał Bartoszak wrote:

> To techniczna lista dyskusyjna. Tu się dyskutuje na tematy techniczne.
> Nie ma tu miejsca na popisy oratorskie, "mowę wiązaną", środki
> stylistyczne czy własne przeżycia. To są tematy OT.
> Napisałeś pół strony, zanim doszedłeś do sedna. Postawiłeś błędne
> twierdzenia. Zostały one w toku dyskusji wyprostowane. Oprócz kilku
> porad nt. SATA otrzymałeś także naukę na inne tematy. Doceń to.

> Skoro masz zacięcie humanistyczne, to może inny rodzaj przykładu do
> Ciebie trafi: załóżmy, że napiszę na grupę zajmującą się np. Piękną
> [...]

Do myślenia, Kolego, nie musisz mnie namawiać, bo lubię to zajęcie i
wykonuję je dość sprawnie od kilkudziesięciu lat. Elegancka forma wyrażania
myśli nie jest wadą w żadnych okolicznościach, chyba że ... deprymuje
rozmówcę i powoduje u niego kompleksy. Mam wrażenie, że z takim właśnie
przypadkiem mam do czynienia.
Pozdrowienia.
ck

P.S. Nie wygłaszałem żadnych twierdzeń, a - co najwyżej - niezbyt zgrabnie i
precyzyjnie dobrałem przykłady ilustrujące moje PYTANIA I WĄTPLIWOŚCI.
Niestety, dla niektórych jest to wystarczający pretekst aby zafundować sobie
satysfakcję i dowartościować się.