Re: pow?oka antyrefleksyjna, monitor

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 11:41:19 MET DST

Tomek P <tomek_at_srem.info> wrote:
> Mam taki problem. Przy czyszczeniu monitora szmatk? (wycieraniu do suchego,
> polerowanu) zostalo mi kilka kresek. Nie moge im niczym usun?? ;(

Jesli ryski wyczuwasz pod paznokciem to sa to ewidentne rysy. Trzeba z tym
zyc. Koledzy pisali ze da sie usunac cala powloke nacinajac ja w kliku
miejscach i sciagajac jak naklejke. Rys nie bedzie ale powloki
antyrefleksyjnej tez (dodatkowo monitor sie bedzie tez elektryzowal).

> Czy jest duze prawdopodobienstwo ze uszkodzilem pow?oke antyrefleksyjn??

Tak.

> S? jakies srodki jakimi to mozna naprawic?

Nie znam takowych.

> Ile osztowalo by takie cos w serwisie.

Nie slyszalem nigdy o ponownym nalozeniu maski (a moze to jest po prostu
naklejenie jej?). Trza by zapytac w serwisiee, zapewne beda chcieli wymienic
caly kineskop a to jest bardzo drogie.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com