Re: A może uda się "oszukać" kontroler ATA?

Autor: Quick (jaceksta.nospam_at_no.spam.polbox.com)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 10:42:13 MET DST

"> Aaaa, bo przejściówki 3.5">2.5" wymuszają Slave, bo
 dyski 2.5" nie mają możliwości zmiany.<"
Jesteś w błędzie przejściówka nie wymusza trybu slave ( być może są takie )
, ja kozystam do przenoszenia danych, z dysku IBM Travelstar DLKA-24320 i
zgłasza się jako master, co więcej zakładając zworkę lub ja zdejmując mogę
ustawić sobie, tryb pracy na kontrolerze master / slave.
Niech zrobi raczej to co podpowiedział BoBs i sprawdził czy któryś z pinów
nie ukruszył się na lucie.
Ozdrawiam Q.