Pad dysku ????

Autor: MAYDAY (g.oNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 10:41:17 MET DST

zastanawiam się jak to stwierdzić. Mam dysk Seagate Baracuda IV 60 GB i
wydaje mi się że zaczyna padać. Nie wydaje jakichś dziwnych dźwięków, ale
zdarza mu się gubić dane, czasami bios go wykrywa jak 297 GB, np dzisiaj się
system nie chciał załadować. Wirusy i inne tego typu wykluczam. Najgorsze
jest to że testowany programem do dysków ( ze strony seagate) on-line nic
nie wykazało. mam jeszcze ten dosowy (też ze strony), ale on się wywala przy
próbie testu. Pomóżcie bo chciałbym uniknąć jakiejś większej awarii,
gwarancja jeszcze jest więc nie ma problemu. Może znacie jakiś dobry
program do testów dysku.