Re: [problem] internet przez kablowke + monitor

Autor: moonman (moonman_at_nie.lubi.spamu.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 16:01:17 MET DST

peterphk:

> a sprawdzales czy rzeczywiscie dziala to uziemienie w gniazdku czy tylko
> jest tam bolec nie podlaczony do niczego ???

tego nie sprawdzilem, ale postaram sie jakos dostac do kontaktu i to obadac.

> moze, ale nie musi ... najpierw trzeba ustalic czy to aby na pewno
> kablowka a nie gniazdko ...

raczej kablowka, bo jezeli wypne wtyczke z sieciowki to monitor pracuje
idealnie.. dopiero zaklocenia sa po wlaczeniu wtyczki do sieciowki

> problem w tym, ze taki separator moze wytlumic sygnal do modemu kablowego
> ... tak sie sklada, ze sam zrobilem identyczne cudo i jako separator dla
> samej TV kablowej to jest ok, ale nie wiem jak to sie zachowa przy sygnale
> z netem ... a swoja droga calkiem tanio to sprzedaja, tylko zastanawia
> mnie czy aby na pewno odseparowali tutaj mase ... bo pisza ze ta obudowa
> jest metalowa ...

juz zamowilem, jak przyjdzie to nie omieszkam napisac czy pomoglo..

pozdr.

--
moonman