Re: Czy komputer może godnie zastąpić magnetofon ?

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 09:12:36 MET DST

Cześć Jaras,

W Twoim liście datowanym 18 kwietnia 2004 (00:59:40) można przeczytać:

J> Mógłby¶ rozwin±c ten w±tek. Interesuje mnie szczególnie jak dokładnie mogę
J> sprawdzić wysterowanie wej¶cia liniowego, 0,775V ?

Wave edytorem "na oko". Zakładając standartowe ustawienia wyświetlania to będzie 75-95% wysokości waveform przy suwaku "rec" mixera na wysokości ~85%. 775mV określa norma ale nie ma sensu kupować miernika tylko po to by zmierzyć sygnał z linii. Poza tym i tak czasem trzeba go podgłośnić lub przyciszyć mixerem.

W praktyce nie ma co grzebać w kablach i źródłach (tuner, deck) bo tam jest wszystko dobrze. Wystarczy właściwa nastawa suwaka zapisu w mikserze od karty muzycznej.

--
Zygi
GG:1948754