Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 09:03:30 MET DST

Cześć Wojtek,

W Twoim liście datowanym 17 kwietnia 2004 (23:57:30) można przeczytać:

W> prawie

W> Heh, podobnie jak ja, co nie zmienia faktu, ze wole usenet ;)

Wojtuś, mam wrazenie, że ty jeszcze nie wiesz co ci wolno a co nie.
Usenet to co innego, a komunikatory co innego. Poproś tatusia to ci wytłumaczy, że to jest tak jak z autkami i rowerkami. Autka są szybkie a rowerki tanie. Czujesz to?

--
Zygi
GG:1948754