Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 08:58:12 MET DST

Cześć Wojtek,

W Twoim liście datowanym 17 kwietnia 2004 (23:54:57) można przeczytać:

W> Sorry, ale w/g mnie to trchę lekceważenie netykiety i grupowiczów przy
W> okazji. Poszykaj innego serwera news i po sprawie...

Nie mogę traktować poważnie człowieka, który jest arogancki i niewychowany bo musiałbym się zniżyć do jego poziomu.
Mam pomysł, wrzuć mnie do KF i po sprawie, co ty na to?
W ten sposób wyświadczysz mi przysługę bo nie będę musiał czytać twoich bzdurnych pomysłów.

--
Zygi
GG:1948754