Re: tomsharware i wybuchające procki

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 08:59:11 MET DST

On Tue, 13 Apr 2004 18:15:49 +0200, "Marco" <notrue_at_interia.pl> wrote:

>Wszystko fajnie tylko nie o ten film mi chodziło, ale dzięki.
>Wyraziłem się jasno, chodzi mi o wybuchające procesory. Były takie filmy
>na których wybuchające procki robiły dziurę w płycie głównej, a nawet w
>dykcie na której płyta była położona. Tylko już zwątpiłem czy to było na
>tomshardware...
To bylo na fun.from.hell.pl ;)).
Ale te procki nie wybuchały same z siebie, tylko tam były podłożone
jakieś ładunki wybuchowe ;). Na stronie domowej tych gości było to
wyjaśnione ... chyba o te filmy Ci chodzi ?
szukaj np: Scene_1_AMD_Duron_Vaporizing_final_divx_lq.avi

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com