[problem] internet przez kablowke + monitor

Autor: moonman (moonman_at_nie.lubi.spamu.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 19:44:05 MET DST

Witam!

Witam,
internet 'ciagne' przez kablowke (modem: motorola sb4200), jednak sygnal
jest tak silny ze zakloca prace monitora.
objawia sie to tak jakby bylo ustawione niskie odswiezanie....

z poczatku sadzilem, ze to cos z karta graficzna lub moniotorem,
probowalem na roznych kartach i na 2 monitorach CRT i 1 LCD i zawsze pomimo
ustawienia max odswiezania , ekran miga..

w koncu udalo mi sie zlokalizowac winowajce....
przez przypadek co prawda, podlaczalem kompa do TV przez TVout i sygnal z
kablowki zaklocal prace telewizora, dopiero po odlaczeniu wtyczki kablowki
obraz byl poprawny..
to samo w wiezy do ktorej takze mam podlaczona kablowke (radio), gdy
podlaczylem kompa do wiezy, glosniki buczaly itd. .. pomoglo odlaczenie
kablowki...

no wiec sprawdzilem jak to ma sie do odswiezania ... i tu ta sama zasada....
wystarczy wyjac wtyczke z sieciowki i obraz monitora brzytwa!

heh. probowalem juz podlaczyc ten modem przez USB oraz standardowo przez
karte sieciowa... nie pomoglo..

sygnal zakloca prace monitora...

czy ktos spotkal sie z takim przypadkiem? czy jest jakis sposob (moze
filtry) zeby pozbyc sie tego problemu..?

z gory dzieki za odpowiedz.

--
moonman
moonman at irc dot pl