Re: Przygody z ASUSem

Autor: BUNIEK (NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 14:02:56 MET DST

> Płyta z najwyższej półki, za cenę której
> można mieć dwie inne, ale to już chyba nie ta sama liga
> co stare dobre P2B czy P2D, które nawet do dziś
> działają u mnie w kilku kompach. Obawiam się jednak,
> że Asus przy następnych zakupach już na mnie
> nie zarobi... a ten post niech będzie przestrogą dla tych,
> którzy liczą na niezawodność mainboardów Asusa.

JA bardzo przepraszam ale ASUS to ASUS i jest zajebist a psuje sie
oczywiscie pracowalem w servisie to trafily sie nam martwe od nowosci :)
chyba widzialem ze 3 przez kilka lat ale np ATRENDY na VX ATC1000+ to kiedys
w ciagu dnia widzialem 3 z magazynu odrazu do servisu. Czytalem gdzie na
grupach o kolesiu co kupil VOLVO v70 chyba i wiesz co napisal ze to zlom
totalny ciagle sie psuje i jeszcze nie potrafia go naprawic ipowiedzial ze
nidy VOLVO a ja bym ojego poczciwego TICo na to Volvo chetnie widzisz padlo
na ciebie i mysle ze to nie ASUS jest winien tylko tak musi byc ze co jakis
czas cos nie dziala albo padnie.

--
Pozdrawiam
Marcin Gochnio