Re: Czy komputer może godnie zastąpić magnetofon ?

Autor: Jaras (jar_w_at_gazeta.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 12:52:29 MET DST

W artykule 676863094.20040415074738_at_poczta.fm,
niejaki(a): Zygi z adresu <creapi_at_poczta.fm> napisał(a):
> Cześć Jaras,
>
> W Twoim liście datowanym 14 kwietnia 2004 (09:33:09) można przeczytać:

> Nie ma nic lepszego do nagrywania dźwięku niż komputer. Zarówno w
> studiu jak i w domu.

> Po pierwsze sprawdź czy podłączyłeś linię do właściwego wejścia.
> Prawdopodobnie podłączyłeś się do wejścia mikrofonu, które w
> większości przypadków jest 8-bitowe.
> Skorzystaj z Line-in.
>
> BTW niestety AC'97 pozostawia wiele do życzenia jesli chodzi o jakość
> dzwięku w obie strony. Jeśli wystarczy Ci stereo (zamiast decka'a) to
> [...]
Odkryłem wreszcie przyczynę pogorszenia jako¶ci nagrywanego dĽwięku ze
wzmacniacza na komp.
Jaki¶ czas temu, aby ułatwić sobie obsługę peceta, uruchomołem za pomoc±
wewnętrznego kablowego poł±czenia gniazda słuchawkowe i mikrofonowe
znajduj±ce się na froncie obudowy, obok gniazd USB i tam wła¶nie podł±czyłem
wej¶cie dĽwięku ze wzmacbiacza. Nie skojarzyłem od razu tego faktu z
pogorszeniem dĽwięku, ponieważ przez jaki¶ czas nie nagrywałem wcale. Kiedy
przywróciłem poprzednie poł±czenie, wszystko wróciło do normy, tzn nie jest
tak tragicznie, ale dziękuję wszystkim za przekazane wskazówki, uwagi i
podpowiedzi ! W miarę możliwo¶ci zastosuję się do nich i popracuję nad tym,
aby mój komputer godnie zast±pił nieczynny już magnetofon.