Re: monitor crt, obracany ekran?

Autor: nobody (nobody_at_non.existe.nt)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 12:58:27 MET DST

Wojtek wrote:
> Użytkownik "nobody" <nobody_at_non.existe.nt> napisał w wiadomości
>
> [ciach...]
>
> Hmm, pierwsze słysze... Domyślam się, że nie chodzi Ci o obrót kineskopu,
> tylko samego ekranu. Coś takiego można uzyskać bez większych problemów
> jeśli masz kartę graf. ze _stacji_ NVidia. W ustawieniach zaawansowanych
> sterownika jest coś takiego jak NVRorate. Być może to wystraczy...

wlasnie chodzi mi o obracany kineskop -- sorka, jesli zabrzmialo
dwuznacznie. do takich monitorow bylo kiedys dodawane specjalne
oprogramowanie. szczegolna popularnoscia cieszyly sie chyba w dtp..

tak wiec nie o obrot obrazu przy pomocy sterownikow mi chodzi :) ale o
fizyczny obrot kineskopu na specjalnej podstawce o 90 stopni.

pozdrawiam,
n.