Audigy

Autor: Tomasz (ths_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 10:23:36 MET DST

Hej
Ja polecałbym jednak SB Audigy
Kiedy zakupiłem głośniki Creativa Inspire 4400 4+1 testowałem je po raz
pierwszy na Live'ie u kumpla i nawet nawet grały byłem zadowolony jednak gdy
podłączyłem w domciu pod Audigy to od razu słyszalna jest różnica i to
znaczna dzwięku. Głośniki grają mocniej i wyraźniej. Dodatkowo w Audigy jest
ciekawy soft którym można podbijac basy i takie tam. :) Soft chodzi pod XP
bez problemu. Nie znam osobiście sytuacji ale Live ma jakieś problemy z
softem pod XP Kumpel meczy sie z tym i nie moze dać rady z wgraniem.
Sound Blaster Audigy Player Bulk 149 zł
Sound Blaster Live Player 5.1 115 zł
Różnica w cenie wg mnie niewielka a jakosc o niebo lepsza!
Pozdrawiam