Live 5.1 czy Audigy

Autor: Pawelcio (pawel.h_at_aster.bezshitu.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 00:53:46 MET DST

Witam
Mój stary SB128 padł :-( i potrzebuję kupić kartę dźwiękową przede
wszystkim do mp3 i divxów->do połączenia kompa z amplitunerem kablem 20m!!

Miałem kiedyś przez pewien czas SB Live'a Value, i dźwięk, choć znacznie
ładniejszy, niż na SB128, był wyraźnie słabszy!!......jak jest w przypadku
SBLive5.1 i SB Audigy ?
Czy karty te dają mocny sygnał?
Czy jest odczuwalna różnica w jakości dźwięku przy takim zastosowaniu (divx,
mp3) i w mocy sygnały wyjściowego, poziomie szumów pomiędzy tymi kartami?

Zastanawiałem się też nad Herkulesem Fortissimo III, ale na grupie jest dużo
opinii, że karta ta ma słaby sygnał i wysoki poziom szumów, więc chyba
pozostanę przy SB-kach.

W archiwum znalazłem sporo informacji na temat tych kart, ale najczęściej
opinie dotyczyły awaryjności / kompatybilności, jedni użytkownicy chwalili
ASIO, inni na to narzekali.
Pozdrawiam
Paweł