Re: Live 5.1 czy Audigy

Autor: kadi (kadi_at_ks.k.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 01:24:57 MET DST

Dnia Fri, 16 Apr 2004 22:53:46 GMT, Pawelcio <pawel.h_at_aster.bezshitu.pl>
napisał:

> Czy karty te dają mocny sygnał?

taki wzmacniacz na dzwiekowce to raczej nie nadaje sie do rozbujania
kolumn ;)
w sumie to do amplitunera i tak zwykle liniowe wyjscie (cyfrowe, optyczne)
raczej sie uzywa,
a jakos nie zauwazylem w roznych kartach duzej roznicy w wyjsciu,
gdyz i tak zawsze pod wzmacniacz byly podpiete. (no moja stara yamaha miala
maly wzmacniacz na pokladzie i mozna bylo zworkami przez niego sygnal
puscic
co rzeczywiscie dawalo zauwazalne roznice).
co do poziomu szumu, to imo i tak wazniejszy jest stosunek sygnalu do
szumu.

co do SB Live! 5.1 to mam juz drugiego i gdybym mial cos kupic, to kupil
bym nastepnego.
imo do filmow czy mp3 to wiecej nie trzeba.
Audigy jest duzo drozsze a nie jestem pewien czy przecietny fan mp3 zdola
rozroznic te karty po dzwieku.

--
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |