Re: Kupiłem LCD i...

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 20:52:54 MET DST

> Czy miał ktoś podobne problemy z przystosowaniem się do
LCD? Ja, szczerze
> mówiąc, wróciłem do stareńkiego Bridge'a i nie ciągnie
mnie już żadnych
> przereklamowanych, bajeranckich na pierwszy rzut oka
gadżetów.

..ja tez bylem zalamany po pierwszych dniach na LCD-ku.
Teraz to nie wyobrazam sobie pracy na innym. Troche
cierpliwosci i dobor odpowiednich ustawien monitora
spowoduje ze za tydzien-dwa zapomnisz ze cos takiego
pisales.Wazny jest tez dobor oswietlenia w pomieszczeniu....

Robert