Re: jaki laptop na centrino

Autor: mich (michales_nospam_at_polbox.com)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 12:55:14 MET DST

"Michał Wójcik" <mag_at_anime.pl> wrote in message
> Witam,
> Przymierzam się do zakupu laptopa technologie procesora już wybrałem,
> centrino teraz zastanawiam się nad modelem,
> parę typów mam, może ktoś miał doświadczenie z którymś z tych modeli i
> podzieliłby się dośiadczeniami ?
> Cenowo najtaniej wypada actina, tylko nie wiem jak jest z jakością. Oto
> modele nad którymi się zastanawiam
> - Acer TravelMate 290
> - Actina Voyager Pro
> - FUJITSU-SIEMENS AMILO PRO V2000
> - FUJITSU-SIEMENS AMILO M7400
> - CALIFORNIA ACCESS 8800 Centrino

Dajcie spokój z tak niemarkowymi laptopami.
Actina i California to nieporozumienie.
Fijitsumoże jest niezły (nie mam tu doświadczenia).
Ale sprawdź ceny IBM'a - trudno znaleźć niezadowolonego
użytkownika tej marki.Przez moje ręce przeszło jużkilka modeli.

Generalnie za tę samą cenę lepiej wybrać słabiej wyposażony
ale markowy niż bogatszy niemarkowy.
Pamiętaj, że naprawy w laptopach sądużo droższe,
samodzielne podmiany podzespołów nierealne
a warunki w jakich pracuje laptop dużo gorsze niz stacjonarny
(czasem lub bardzo często go nosisz, narażasz na dużo więcej
wstrząsów i zanieczyszczeń).
To naprawdę musi byc dobry sprzęt.
Jeśli nie IBM to jeszcze Toshiba, Dell, HP-Compaq.

Acer to juz prawie markowy laptop.
Mich