Re: Kupiłem LCD i...

Autor: PawelB (bene_at_op.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 13:29:29 MET DST

> monitor świeci jaśniej od niejednej jarzeniówki,

musisz go dobrze ustawic, mam NEC 1701 i na poczatku tez mialem problem z
odpowiednim
ustawieniem, dzwoniłem nawet do serwisu bo ostrosc nie byla jednolita na
całym ekranie,
jednak bo odpowiednim ustawieniu jest bardzo OK,

> a po zmniejszeniu kontrastu i jasności widać, że góra jest wyraźnie
> ciemniejsza od dołu ekranu (pan w serwisie mówi, że tak ma być).

To jest bzdura, ze tak ma byc. Problem moze tkwic w lampie ale to jest
sprawa gwarancji. Poza tym
polecam program z karty graficznej, gdzie mozna zmienic kontrast i jasnosc.

> 1-2 godzinach zaczyna boleć głowa i, co tu dużo mówić, rzygać się chce.

tez tak mialem jak byl zle ustawiony. Teraz juz nie moglbym wocic do
wczesniejszego CRT bo jestem
baaaaardzo zadowolony.