Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 12:25:30 MET DST

Cześć Quick,

W Twoim liście datowanym 16 kwietnia 2004 (08:53:18) można przeczytać:

Q> Siedzę na tej grupie , od 5 lat z kawałkiem , na pocz±tku grupa była do¶ć
Q> ciekawa , rozpatrywane tu było działanie sprzętu pod przeróżnymi systemami i
Q> sterownikami , czasami też można było co¶ poczytać o programach
Q> "rozrabiaj±cych w systemie". Teraz ta grupa zaczyna robić się sztywna i
Q> zamknięta na wiedzę. Jakiekolwiek zapytanie dotycz±ce software prowokuje
Q> oburzone głosy NTG itp. Ludzie zastanówcie się komputer bez oprogramowania
Q> jest tylko kup± elektroniki i niczym więcej. To że grupa jest o sprzęcie nie
> [...]

Też bywałem tu jakieś 5 lat temu. Niestety oprócz zawężenia tematyki (dzięki ignorantom posługującym się nadmiernie skrótowcem "ntg") grupa znacząco obniżyła poziom merytoryczny i kulturalny. Zaglądam tu jeszcze, ale rzadko się udzielam bo po prostu czasami nie ma z kim gadać. Ta grupa faktycznie jest sztywna i zamknięta. Należy zawnioskować o zmianę nazwy na pl.comp.zasilacze.ttg i usunąć tudzież dodać kilka wpisów z faq odnośnie tematyki.

Ostatnio zadrżałem ze zgrozy gdy ktoś dowcipnie prowokował o obcinaniu brzegu cd w celu zmniejszenia naprężeń i parę kolejnych postów ktoś SERIO na ten temat odpowiadał (Boże widzisz i nie grzmocisz). To najlepiej świadczy o poziomie niektórych grupowiczów.

PS. Nie chciałem nikogo urazić, lecz sprowokować do przemyślenia paru istotnych kwestii dotyczących stosunków międzyludzkich.

--
Zygi
GG:1948754