Re: Kabelek LPT

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 11:44:51 MET DST

Użytkownik "Andrzej Kaczmarczyk" <andrkacWYTNIJ_MNIE_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c5mvvk$pf9$1_at_inews.gazeta.pl...
> Planuję postawić w domu serwer dla kilku komputerów. Chcę do niego
> przypiąć drukarkę, ale logiczne jest, że drukarka razem z komputerem na
> pawlaczu kiepsko mi się przyda. Drukarka jest na LPT. Jaką więc długość
> może mieć (wraz z przedłużaczem, o ile taki jest; najwyżej sam zrobię :)
> ) kabelek LPT, żeby nie było jakiejś utraty danych, czy czegoś takiego?

Hmm... jak chcesz gdzies dalej, to mozna dokupic jakis printserwerek i
podlaczyc bezposrednio do niego drukarke (poprostu kupujesz takie pudelko z
wejsciem na RJ45 i wyjsciem na LPT (paralel czy jakos tak). Iglowki bez
problemow pracuja na 15m, a z innymi, to juz bardzo zalezy od jakosci kabla
i samej drukarki.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl