Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 13:03:08 MET DST

Użytkownik "Zygi" <creapi_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ostatnio zadrżałem ze zgrozy gdy ktoś dowcipnie prowokował o obcinaniu
brzegu cd w celu zmniejszenia naprężeń i parę kolejnych postów ktoś SERIO
na ten temat odpowiadał (Boże widzisz i nie grzmocisz). To najlepiej
świadczy o poziomie niektórych grupowiczów.

No to przejrzałem tego posta i nie było tam ani jednej odpowiedzi serio
(jedna była pół żartem - pół serio). Po co taka prowokacja z Twojej
strony.

> PS. Nie chciałem nikogo urazić, lecz sprowokować do przemyślenia paru
istotnych kwestii dotyczących stosunków międzyludzkich.

PS - od 5-ciu lat czytasz grupy i dalej nie umiesz skonfigurować czytnika.
Nie chciałem Cię urazić tylko sprowokować do myślenia...

LUDZIE - tu nie chodzi o kulturę, zamykanie się na wiedzę tylko o
porządek. Przestrzegajmy go i nie będzie problemu.

Pozdrawiam