Re: KT7-RAID i HPT370, kto wie jak wsadzić nowy firmware w hpt370 do tego cuda

Autor: zbylu (zzielins_spam_trap_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 23:03:53 MET DST

http://www.abit-poland.com/download/driver/highpoint/driver_v231_370_372.zip
> pliki są w katalogu BIOS
>
> slyszałem że gdzieś można sciągnąć przerobiony bios z nowym hpt370
> ale też nie moge znaleść
> może ktoś jest w temacie i by wytłumaczył jak zaladować ten nowy
> htp370

Na stronie http://www.highpoint-tech.com/USA/b370na.htm masz najnowsze biosy
do
HPT 370-372. Sciagnij sobie odpowiedni, tj,. taki jaki masz zintegrowany z
plyta
glowna. Nastepnie sciagnij ze strony abita najnowszy bios do Twojej plyty
glownej.
Kolejny etap to sciagniecie programu cbrom2.zip (badz v. 224) ktory sluzy do
modyfikacji biosu plyty (dzieki niemu bedziesz mogl "dolaczyc" do biosu
plyty - bios
kontrolera HPT).
Wykonasz to poleceniem (dodawanie biosu hpt do biosu plyty):
cbrom nazwa_biosu_plyty /pci nazwa_biosu_hpt
Sprawdzenie czy sie dobrze dodalo:
cbrom nazwa_biosu_zmodyfikowanego /D
Jezeli bedziesz mial pytania - pisz na priva.

--
Pozdrawiam !
Zbylu