Re: Przechwytywanie video - tuner TV

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Apr 2004 - 23:08:27 MET DST

> ba.. jeszcze jeden problem. przy wyborze PAL'owskiej rozdzielczosci
wyskakuje
> dziwny blad o utraconej synchronizacji... :/

Na duronie 1200 i 128 MB RAM też gubiłem klatki. dałem 512 SDR i poszło bez
problemu.
Z praktyki wiem że programy w komplecie z kartą są niezbyt dobre, chociaż
Pinnacle Studio używałem do zgrywania z kamery cyfrowej. Jest spoko. Nic Ci
nie powiem o utraconej synchronizacji bo tych programów o których piszesz
nie używałem do zgrywania z analogowych źródeł.
Polecam jednak Virtual Dub. Jest bardzo prosty i jeżeli już na nim coś nie
pójdzie to rzeczywiście coś może być nie tak.
Nie używasz czasem WIN XP?

Pozdrrr.. Reksio