Re: Przechwytywanie video - tuner TV

Autor: VSS (vss_at_post.pl)
Data: Fri 16 Apr 2004 - 12:20:47 MET DST

In news:c5mtbj$bol$1_at_news.onet.pl,
Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl> napisał (a):
> Z praktyki wiem że programy w komplecie z kartą są niezbyt dobre,
> chociaż Pinnacle Studio używałem do zgrywania z kamery cyfrowej.

Ale podczas ciągnięcia filmu z kamery po firewire ciągniesz tylko strumień
danych a to zupełnie coś innego niz przechwytywanie klatek z analogowego
wejścia, cyfrowanie ich , kompresja w locie i zapis na HDD. Nie wolno mylić
tych dwóch pojęć.

--
VSS      http://www.lasershow.pl
Progressive & Minimal Trance  http://www.uridium.prv.pl/